Kontakt

Adresse
Aller Media A/S
Havneholmen 33
1561 København V

Tlf: 72 34 20 00

Search

Native der vinder priser!

Der var kamp til sidste blodsdråbe: 32 lande og 150 kampagner kæmpede i år om at vinde en af de prestigefyldte Native Awards, der hvert år uddeles af en særdeles kompetent jury på Native Days i Berlin. Og ligesom sidste år løb vi her i Aller Media med flere af de eftertragtede priser.

Sølv: Best Integrated Program

Femina hev sin første pris hjem for den omfattende kampagne for Triumph udarbejdet sammen med Carat.  Kampagnen havde til formål at skabe opmærksomhed om Triumphs sports-bh Triaction, skabe engagement i brandet og øge antallet af trials af Triaction sports-bh’er i målgruppen kvinder 30-60 år. Se hvordan sådan en opgave kan løftes ved hjælp af god journalistik, event-integration og masser af godt native-indhold på alle platforme og i alle kanaler (se case video).

Du kan læse mere om casen her.

***

Sølv: Best use of Facebook

Også Vi Unge hev en af de eftertragtede Native Awards hjem: Nemlig med Garnier Du er smuk som du er kampagnen i samarbejde med Garnier og Maxus. Formålet med kampagnen var at differentiere Garnier-brandet ved at hjælpe unge piger med at få større selvtillid samt dele kærlighed og støtte til hinanden. Se Facebook-videoen nedenfor og læs mere om casen her.

***

Aller Media var selvfølgelig i Berlin for at opsnappe de sidste tendenser indenfor native og for at modtage de fine priser. På billedet ses Maibritt Holm, der har været projektleder på de to native cases og feminas chefredaktør Camilla Kjems.