Kontakt

Adresse
Aller Media A/S
Havneholmen 33
1561 København V

Tlf: 72 34 20 00

  • Home
  • Mød vores bloggere

Mød vores bloggere

 

Anne Eskerod Borgstrøm:

Jeg er optaget af forbruger- og mediaadfærd og er ansat i Aller som Insight Manager.

Jeg har beskæftiget mig med forbrugerstudier de sidste 10 år. Mine spidskompetencer er hurtigt at opsnuse nye adfærdsmønstre, som har potentiale til at vokse sig større.

Kontakt mig på: anne.borgstroem@aller.com

 

Camilla Kjems:

Jeg arbejder med at lave inspirerende og tankevækkende indhold til kvinder, der er nysgerrige på livet og gerne vil leve deres drømme ud. I samarbejde med vores annoncører udvikler vi desuden native-indhold med evergreen-potentiale, der rammer lige ned i vores målgruppes interesser og behov. Du kan se masser af cases her http://www.allermediesalg.dk/inspiration/cases/

Mine spidskompetencer er original ideudvikling, samarbejde med annoncører omkring kreative native-løsninger, produktion af podcasts og indsigt i alle aspekter af danske kvinders liv, ageren og færden – ikke mindst på de digitale medier.

Kontakt mig på: camilla.kjems@femina.dk

 

Cecilia Boll:

Jeg er drevet af at forstå den digitale forbruger på tværs af platforme, og ansat i Digital Forretning hos Aller. Jeg har mere en 10 års erfaring inden for digital strategi og rådgivning og har stor passion inden for sociale medier.

Kontakt mig på: cecilia.boll@aller.com

 

Kirstine Salling Juhl:

Til dagligt arbejder jeg som Native Advertising Development Manager. Det er en lang titel, som i sin helhed går ud på at være det kreative bindeled mellem Aller Mediesalg og redaktionerne – samt at udarbejde de mest effektfulde og kreative native-kampagner.

I august 2017 startede min Aller-karriere på ELLE, hvor jeg her arbejdede som Digital Assistent/journalist. På Aller InSights vil jeg gøre mit allerbedste for at bidrage med viden inden for native advertising, vores erfaringer og hvordan (og ikke mindst hvorfor) native udvikler sig i det evigt foranderlige medielandskab – så stay tuned!  

Kontakt mig på: kirstine.juhl@aller.com

 

Julie Lund Rosenfeldt Isen:  

Jeg arbejder med verdens bedste målgruppe! Jeg er nemlig chefredaktør på Vi Unge.

I samarbejde med Garnier har vi bl.a. lavet kampagnen ’Du er smuk, som du er’, der satte fokus på at booste de danske teenagepigers selvtillid. Kampagnen vandt sølvmedalje til Native Awards 2017 i Berlin.

Mine spidskompetencer er at formidle til teenagepiger og at udvikle fedt indhold og nye koncepter.

Kontakt mig på: julie@viunge.dk

 

Emilie Dahm Reimer:

Jeg arbejder med Allers digitale kvindeunivers (femina, SØNDAG, Q, Psykologi, mama) og alle dets digitale kanaler.

I samarbejde med en bred vifte af annoncører (fra undertøj og designerlamper til biler og ost) har vi skabt native-kampagner og indhold med værdi for vores læsere og brugere.

Mine spidskompetencer er at have fokus på brugeren og hendes rejse. At skabe indhold med den helt rigtige følelse og funktion, som kan hive trafik fra de rigtige kanaler og give brugeren en god oplevelse.

Kontakt mig på: emilie.dahm@aller.com

 

Iben Rouw:

Jeg er chefredaktør for fagredaktionen Aller Mad, hvor vi producerer SPIS BEDRE (månedsmagasin og digitale platforme), trendmagasinet Mad & Bolig Gourmet samt magasinet Irma Krydderiet i samarbejde med OTW. Derudover leverer vi madsider til ugebladet femina.

Jeg er uddannet cand.comm. fra Roskilde Universitet og har arbejdet med madkommunikation 16 år. Mine spidskompetencer er: hverdagsmad, måltidskultur, trendspotting, moderne husholdning og kommunikation i øjenhøjde. Jeg har gennem de seneste år udviklet native-løsninger for bl.a. Rosendahl Group, Melitta, MoccaMaster, Tulip, Systemfrugt, Maldon, Pågen, Kikkoman og Bosch.

Kontakt mig på: iben.rouw@aller.com

 

Ulla Johanne Johansson:

Jeg er optaget af de forskelle, ligheder, særheder og alle de andre detaljer, der får os til at høre til et sted fremfor et andet. Jeg interesserer mig for, hvordan design og ny teknologi påvirker den måde vi oplever verden, lever vores liv på og bliver til de sandheder, vi efterlever som mennesker, og så har jeg øje for det, som vi gør, der på sigt har det med at udvikle sig til trends. Alt sammen nyttig viden, når man arbejder med at udvikle koncepter, og det har jeg gjort siden 2002, de fleste af dem til meget specifikke målgrupper i særlige situationer.

Jeg har en kandidatgrad i Journalistik og International udvikling fra Roskilde Universitet. I dag er jeg chefredaktør på bolig- og interiørbrandet Mad & Bolig, der foruden magasinet Mad & Bolig udgiver trendmagasinerne Mad & Bolig Scandinavian, Compact Living, Gourmet og websitet MAIN på mainlifestyle.dk. Jeg er også så heldig at være chef for AllerBolig, en fagredaktion, der er specialiseret i boligindhold. AllerBolig leverer bl.a. indhold til magasinerne Antik & Auktion og INDRET og ugebladene Femina og SØNDAG.

Kontakt mig på: ulla.johansson@aller.dk

 

Nadia Laas Hansen:

Jeg er digital chef for Danmarks største univers for teenage-piger: Vi Unge. Mine kolleger og jeg arbejder hver dag på at udkomme med indhold, der går lige i hjertet på Danmarks teenagepiger. Det gør vi på alle vores kanaler, som blandt andet tæller; YouTube, Instagram og Snapchat.

Mine spidskompetencer er digital journalistik og formidling til unge på sociale medier – gerne gennem tidens trend, video, som ikke er til at komme uden om lige nu.

Kontakt mig på: nadia.laas@aller.com